Khanom Golden Beach Hotel

****

80210 Amphoe Khanom, 59/3 Moo 4, Nadan Beach, Khanom

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Czterogwiazdkowy hotel Khanom Golden Beach jest położony przy plaży, 10 minut jazdy samochodem od dworca autobusowego w miejscowości Khanom. Oferuje on odkryty basen, 2 lokale gastronomiczne oraz bezpłatne WiFi w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pokoje w hotelu Golden Beach Khanom są klimatyzowane. Odznaczają się one nowoczesnym wystrojem i ciepłym oświetleniem. Każdy pokój dysponuje balkonem, prysznicem oraz telewizorem z dostępem do kanałów kablowych. Goście mogą poćwiczyć w centrum fitness lub zrelaksować się podczas tradycyjnego masażu ciała. W czynnej przez całą dobę recepcji można zamówić transfer lotniskowy. Personel punktu informacji turystycznej służy pomocą w organizacji podróży. Lokal Saii Tong Terrace zaprasza na rozmaite dania kuchni tajskiej, chińskiej i europejskiej. W barze The Beach Bar & Grill podawane są potrawy z grilla. Hotel Golden Beach Khanom jest oddalony o 30 minut jazdy samochodem od molo Donsak oraz o 80 minut podróży autem od lotniska Surat Thani. Obiekt zapewnia bezpłatny parking.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 5 lub więcej lat płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, bilard, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, faks / ksero, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, prywatny parking, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, masaż stóp, masaż dla par, masaż całego ciała, fitness, zajęcia fitness, trener personalny, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte