Stella Resort Khanom

80210 Amphoe Khanom, 3/14 Moo 2 T. Khanom,, Nakhon Si Thammarat

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in Khanom, Stella Resort Khanom is a health resort for vegetarians, vegans and vegetarians. There is no savory food in the kitchen and it's like a kitchen. Organic in the local area and the style that we wake ourselves, focusing on eating Thai herbs that are friendly to animals also offers free WiFi in public areas and features on-site Thai massage services and a 24-hour front desk. The property is located a 5-minute drive from both Na Dan Beach and Kho Khao Beach. The guestrooms all come with air conditioning, a flat-screen cable TV and a refrigerator. Guests can also find snacks and refreshments at the chargeable minibar. The private bathroom includes a shower. At Stella Resort Khanom, guests will find an on-site vegetarian and vegan restaurant serving Thai cuisines. For added convenience, laundry services can also be arranged upon request. The helpful staff can also assist guests with car hire, airport transfers and shuttle services to the nearby attractions. In the mornings, there is free coffee and sandwiches. Stella Khanom Resort is 1.7 km from Hat Khanom - Mu Koh Thale Tai National Park and 31.7 km from Sikiet Waterfall National Park. Nakhon Si Thammarat Airport is 86.7 km away.

Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku. Dzieci od 1 roku do lat 11 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 12 lub więcej lat płacą THB 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.

Udogodnienia

bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, masaż, kajakarstwo, kaplica / świątynia, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, sala zabaw, bilety transportu publicznego, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości