Red Ginger Chic Resort By Tolani - Sha Extra Plus

81000 Aonang Beach, 168 Moo 3 T. Ao Nang A. Muang, Krabi, Thailand

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ośrodek Red Ginger Chic Resort by Tolani - SHA Extra Plus usytuowany jest w prowincji Krabi, 5 minut spacerem od plaż w miejscowościach Ao Nang i Nopparat Thara. Obiekt oferuje przestronne pokoje i apartamenty, odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Od centrum miasta obiekt dzieli 20 km, a od lotniska Krabi – 40 minut jazdy. Podróż łodzią do plaży Railay zajmuje 15 minut. Klimatyzowane pokoje i apartamenty w ośrodku Red Ginger wyposażone są w zestaw do parzenia kawy i herbaty, telewizor z odtwarzaczem DVD oraz minibar. W łazienkach znajduje się wanna i prysznic. Obiekt dysponuje także centrum fitness i punktem informacji turystycznej. Zaplecze gastronomiczne ośrodka Red Ginger Chic Resort by Tolani - SHA Extra Plus obejmuje restaurację serwującą dania kuchni tajskiej i międzynarodowej. Do dyspozycji Gości jest również obsługa pokoju.

Please note that the name of the credit card holder must be the same as the guest's name and credit card must be presented to the property upon check-in. Please note that the lobby and restaurant will be temporarily closed for renovation, and work will be done on October 20 – December 2, 2023, from 10:00 to 17:00 daily. The lobby and restaurant are under renovation. Some rooms may be affected by noise. During the renovation period, alternative facilities are available on site.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 13 lub więcej lat płacą THB 1 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, kajakarstwo, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, owoce, kawiarnia na miejscu, masaż pleców, masaż szyi, masaż dla par, masaż głowy, masaż całego ciała, fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości