Wady: W Sea Seeker byłam 4 lata temu i podobał mi się pobyt, dlatego postanowiłam tutaj wrócić na miesiąc miodowy. Niestety obsługa zrobiła wszystko, aby popsuć to dobre wrażenie od pierwszych chwil. Dostałam pokój w którym bardzo śmierdziało z wentylacji. Smród był naprawdę koszmarny. Dodatkowo dostałam dzielony pokój z drzwiami pomiędzy, przez co wszystko słyszałam, co mówili moi znajomi w drugim pokoju. Panie w repecji zignowali moje uwagi twierdząc, że nie mogą zmienić pokoju na taki, w który spędzę 3 noce, ponieważ hotel jest pełny i nie mają wolnych pokoi. Dopiero, gdy pokazałam im, że na bookingu są wolne pokoje, przenieśli mnie do innego pokoju i po godzinie kłótni. Moi znajomi zapłacili za pokój z widokiem na klif 2600 BHT, chcieli zmienić pokój za taki, który aktualnie był również dostępny na booking.com, za 2800 BHT, lecz w recepcji powiedzieli, że upgrade kosztuje 800 BHT za noc!!! Pokazałam ceny z bookingu i powiedziałam, że upgrade pownien kosztować 200 BHT i nie jest to fair, na co odpowiedzieli, że taka cenę mają w systemie i tylko taką mogą zaproponować. Żałuję, że wybrałam się tutaj kolejny raz i poleciłam znajomym, którzy również nie są zadowoleni. Teraz, gdy jestem w innym pokoju, stresują się, że za drzwiami będą mieć obce osoby (o ile komuś nie będzie przeszkadzał ten smród), które będą się głośno zachowywać. Dzielony pokój powinien być dla rodziców z dziećmi, a nie dla 2 niezależnych par. Nigdy nie spotkałam się z tak lekceważącą obsługą, która zamiast rozwiązać problem, zaproponować upgrade przynajmniej w uczciwej cenie kłamie, że hotel jest obłożony i obraża inteligencję gości myśląc, że nie da się tego sprawdzić. Wspomnę jeszcze, że check-in jest od 3 PM, a my przyjechaliśmy o 5 PM i pół godziny czekaliśmy na pokoje, bo nic nie było przygotowane. Podczas śniadania były wyłączone ekspresy do kawy. Zdecydowanie odradzam!!!