• Anita

    Zalety: Przepyszne śniadania, pokoje sprzątane codziennie, woda uzupełniana codziennie, dla nas idealnie !

    10.00

  • Oliwia

    Zalety: Bardzo dobra organizacja wszystkich udogodnień. Hotel ma nawet własną aplikację za pośrednictwem której można zapisać się na zajęcia z jogi czy pilatesu, sprawdzić całą ofertę hotelu
    Wady: Odległość od plaży jest dość spora, ale co godzinę kursuje transport na plażę

    10.00

  • Karolina

    Zalety: Polecam obiekt Sea Seeker, bardzo dobra jakość w porównaniu do ceny. Miły personel, wiele udogodnień. Jest kawałek od plaży, ale bardzo blisko są dobre miejsca z jedzeniem oraz sklepy. Zatrzymaliśmy się na pare dni podczas naszej podróży poślubnej, hotel przygotował dla nas niespodziankę co było bardzo miłe. Zdecydowanie polecam to miejsce.

    10.00

  • Marlena

    Wady: W Sea Seeker byłam 4 lata temu i podobał mi się pobyt, dlatego postanowiłam tutaj wrócić na miesiąc miodowy. Niestety obsługa zrobiła wszystko, aby popsuć to dobre wrażenie od pierwszych chwil. Dostałam pokój w którym bardzo śmierdziało z wentylacji. Smród był naprawdę koszmarny. Dodatkowo dostałam dzielony pokój z drzwiami pomiędzy, przez co wszystko słyszałam, co mówili moi znajomi w drugim pokoju. Panie w repecji zignowali moje uwagi twierdząc, że nie mogą zmienić pokoju na taki, w który spędzę 3 noce, ponieważ hotel jest pełny i nie mają wolnych pokoi. Dopiero, gdy pokazałam im, że na bookingu są wolne pokoje, przenieśli mnie do innego pokoju i po godzinie kłótni. Moi znajomi zapłacili za pokój z widokiem na klif 2600 BHT, chcieli zmienić pokój za taki, który aktualnie był również dostępny na booking.com, za 2800 BHT, lecz w recepcji powiedzieli, że upgrade kosztuje 800 BHT za noc!!! Pokazałam ceny z bookingu i powiedziałam, że upgrade pownien kosztować 200 BHT i nie jest to fair, na co odpowiedzieli, że taka cenę mają w systemie i tylko taką mogą zaproponować. Żałuję, że wybrałam się tutaj kolejny raz i poleciłam znajomym, którzy również nie są zadowoleni. Teraz, gdy jestem w innym pokoju, stresują się, że za drzwiami będą mieć obce osoby (o ile komuś nie będzie przeszkadzał ten smród), które będą się głośno zachowywać. Dzielony pokój powinien być dla rodziców z dziećmi, a nie dla 2 niezależnych par. Nigdy nie spotkałam się z tak lekceważącą obsługą, która zamiast rozwiązać problem, zaproponować upgrade przynajmniej w uczciwej cenie kłamie, że hotel jest obłożony i obraża inteligencję gości myśląc, że nie da się tego sprawdzić. Wspomnę jeszcze, że check-in jest od 3 PM, a my przyjechaliśmy o 5 PM i pół godziny czekaliśmy na pokoje, bo nic nie było przygotowane. Podczas śniadania były wyłączone ekspresy do kawy. Zdecydowanie odradzam!!!

    3.00

  • Marlena

    Wady: W Sea Seeker byłam 4 lata temu i podobał mi się pobyt, dlatego postanowiłam tutaj wrócić na miesiąc miodowy. Niestety obsługa zrobiła wszystko, aby popsuć to dobre wrażenie od pierwszych chwil. Dostałam pokój w którym bardzo śmierdziało z wentylacji. Smród był naprawdę koszmarny. Dodatkowo dostałam dzielony pokój z drzwiami pomiędzy, przez co wszystko słyszałam, co mówili moi znajomi w drugim pokoju. Panie w repecji zignowali moje uwagi twierdząc, że nie mogą zmienić pokoju na taki, w który spędzę 3 noce, ponieważ hotel jest pełny i nie mają wolnych pokoi. Dopiero, gdy pokazałam im, że na bookingu są wolne pokoje, przenieśli mnie do innego pokoju i po godzinie kłótni. Moi znajomi zapłacili za pokój z widokiem na klif 2600 BHT, chcieli zmienić pokój za taki, który aktualnie był również dostępny na booking.com, za 2800 BHT, lecz w recepcji powiedzieli, że upgrade kosztuje 800 BHT za noc!!! Pokazałam ceny z bookingu i powiedziałam, że upgrade pownien kosztować 200 BHT i nie jest to fair, na co odpowiedzieli, że taka cenę mają w systemie i tylko taką mogą zaproponować. Żałuję, że wybrałam się tutaj kolejny raz i poleciłam znajomym, którzy również nie są zadowoleni. Teraz, gdy jestem w innym pokoju, stresują się, że za drzwiami będą mieć obce osoby (o ile komuś nie będzie przeszkadzał ten smród), które będą się głośno zachowywać. Dzielony pokój powinien być dla rodziców z dziećmi, a nie dla 2 niezależnych par. Nigdy nie spotkałam się z tak lekceważącą obsługą, która zamiast rozwiązać problem, zaproponować upgrade przynajmniej w uczciwej cenie kłamie, że hotel jest obłożony i obraża inteligencję gości myśląc, że nie da się tego sprawdzić. Wspomnę jeszcze, że check-in jest od 3 PM, a my przyjechaliśmy o 5 PM i pół godziny czekaliśmy na pokoje, bo nic nie było przygotowane. Podczas śniadania były wyłączone ekspresy do kawy. Zdecydowanie odradzam!!!

    3.00

  • Golubsebastian

    Zalety: lokalizacja, śniadania,
    Wady: klimatyzacja wymaga natychmiastowego czyszczenia

    7.00

  • Justyna

    Zalety: Różnorodne sniadania. Mozna bylo na sniadanie sprobowac tajskich dań, niekoniecznie kontynentalne europejskie sniadania. Pomocny personel, uśmiechnięty i przyjazny.
    Wady: Pol godziny przed koncem sniadan, nie ma juz polowy dań. Od godziny 8 grzybek w basenie z lejąca sie woda jest włączony i przeszkadza we snie w pokoju.

    8.00

  • Paweł

    Zalety: Nowocześnie winda dobra klimatyzacja
    Wady: Brak dowozu hotelowego do plaży

    10.00

  • Damian

    Zalety: Świetna lokalizacja, niby na uboczu ale jednak bardzo blisko do głównych ulic i restauracji oraz sklepów.
    Mieliśmy akurat pokój z widokiem na góry i palmy - świetne widoki.
    Z basenu mało korzystaliśmy ale całkiem przyjemny.
    Pokoje przestronne, śniadania przepyszne i różnorodne.
    Jeśli bym znowu byl w okolicy to napewno wróciłbym do tego hotelu.

    9.00

  • Michał

    Zalety: Lokalizacja
    Wady: Prace budowlane obok hotelu, głośna klimatyzacja na zewnątrz

    9.00