Thip Thip Hotel

***

81000 Ban Khlong Chi Lat, 39 Hutangkoun Paknam Muang Krabi

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Thip Thip Hotel, usytuowany w miejscowości Ban Khlong Chi Lat, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Wat Kaew Korawaram – 2,3 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stadion Krabi ( 4,6 km), Świątynia Wat Tham Sua ( 7,1 km), Stadion bokserski Ao Nang Krabi ( 15 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park Thara – 3,7 km. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park skamieniałości Gastropo Fossils Site – 16 km, Kanał Tha Pom Klong Song Nam – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Krabi, znajduje się 10 km od obiektu Thip Thip Hotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Udogodnienia

parking, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, sejf, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego