Koh Mook Sivalai Beach Resort

20110 Ban Ko Muk, 211/1 Moo2 T.koh Libong, Kantang, Trang

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ośrodek Koh Mook Sivalai Beach jest położony na wyspie Koh Mook. Szczyci się on bezpośrednim dostępem do plaży Hao-Laem. Goście mają do dyspozycji odkryty basen z widokiem na morze, restaurację oraz wille w stylu tajskim. Wille w ośrodku Koh Mook Sivalai Beach są wyposażone w klimatyzację, telewizor z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. Niektóre wille dysponują częścią wypoczynkową na świeżym powietrzu. Restauracja w hotelu Koh Mook Sivalai serwuje potrawy ze świeżych owoców morza oraz dania kuchni tajskiej i europejskiej. Dostępne są także koktajle i rozmaite piwa. Goście mogą zrelaksować się na leżakach na tarasie przy basenie oraz podziwiać zachody słońca z plaży Hao-Laem. Personel ośrodka chętnie zapewnia Gościom dostęp do tradycyjnych tajskich masaży oraz możliwość uprawiania różnych sportów wodnych. Ośrodek jest oddalony o 70 minut jazdy od dworca kolejowego i lotniska.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Koh Mook Sivalai Beach Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Płatność za pobyt należy uregulować przed przyjazdem za pomocą systemu płatności online lub przelewem bankowym. Po otrzymaniu rezerwacji personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania stosownych instrukcji. Z powodu sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19) Goście muszą spełnić jeden z poniższych warunków: – przyjęcie dwóch dawek szczepionki przeciwko COVID-19; – posiadanie negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa (RT-PCR) wykonanego maksymalnie 72 godziny przed przyjazdem; – posiadanie wystawionego przez lekarza dokumentu potwierdzającego przebycie COVID-19 w ciągu ostatnich 90 dni. Goście proszeni są o nieodwiedzanie wioski Koh Mook przez cały czas trwania pobytu na wyspie Koh Mook (należy przebywać tylko na terenie ośrodka). Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odmową zameldowania i koniecznością powrotu na część kontynentalną bez możliwości otrzymania zwrotu kosztów.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 11 płacą THB 250 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 11 lat płacą THB 1 250 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Dorośli płacą THB 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, tenis stołowy, kajakarstwo, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, łaźnia publiczna, zabawki do wody, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte