Woodlawn Villas Resort

84360 Ban Ko Tao, Woodlawn Village, 11/50 Moo 3, Suratthani

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Woodlawn Villas jest usytuowany w tropikalnym ogrodzie, wśród rozłożystych palm kokosowych. Oferuje on klimatyzowane pokoje, bezpłatne WiFi i odkryty basen. Na miejscu Goście mogą korzystać z parkingu i zamówić orzeźwiające napoje. Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łóżka z litego drewna z wygodnym materacem i poduszkami. W każdym z nich znajduje się sejf oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do międzynarodowych kanałów kablowych. Pokoje dysponują ponadto balkonem z widokiem na ogród oraz łazienką z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości są także wille i apartamenty typu suite z aneksem kuchennym, salonem i jadalnią. Cena zakwaterowania obejmuje pitną wodę oraz kawę i herbatę. Przy oddalonej o około 200 metrów głównej drodze znaleźć można liczne restauracje serwujące dania kuchni tajskiej i międzynarodowej, bankomaty oraz sklepy spożywcze. W okolicy działają także pralnie, studia jogi, sklepy nurkowe i agencje turystyczne. Obsługa pokoju dostępna jest przez cały dzień. Do plaży Sairee można dojechać w zaledwie 6 minut. Przystań Mae Haad znajduje się 1,5 km od obiektu.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. W pokoju dwuosobowym typu superior z balkonem nie mogą zostać zakwaterowane dzieci.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 2 do lat 17 płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, bilety transportu publicznego, basen bez krawędzi, basen ze słoną wodą, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, transfer, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego