Dd Grand Hotel
38150 Ban Na Ta Kai, 20 หมู่ 1 ต.เซกา อ.เซกา จ.บึงกาฬ
38150 Ban Na Ta Kai, 20 หมู่ 1 ต.เซกา อ.เซกา จ.บึงกาฬ
4-gwiazdkowy obiekt DD Grand Hotel znajduje się w miejscowości Ban Na Ta Kai i zapewnia wspólny salon. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Personel recepcji chętnie udzieli informacji na temat okolicy i pomoże Gościom zaplanować ich pobyt. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sakon Nakhon, znajduje się 104 km od obiektu DD Grand Hotel.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości