ริมกว๊านชาเลย์ รีสอร์ทแอนด์คาเฟ่ Rimkwan Chalay Resort And Cafe
56000 Ban Rong Ha, 529 หมู่ 13 ตำบล บ้านต๋อม อำเภอเมือง จังหวัดพะเยา
56000 Ban Rong Ha, 529 หมู่ 13 ตำบล บ้านต๋อม อำเภอเมือง จังหวัดพะเยา
Oferta obiektu ริมกว๊านชาเลย์ รีสอร์ทแอนด์คาเฟ่ Rimkwan Chalay Resort and Cafe położonego w miejscowości Ban Rong Ha obejmuje taras, bezpłatne WiFi, obsługę pokoju i całodobową recepcję. Na terenie domku działa restauracja. W domku znajduje się podłoga wyłożona parkietem. Goście mają do dyspozycji 1 sypialnię oraz 1 łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się widok na rzekę. Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Chiang Rai, znajduje się 94 km od obiektu ริมกว๊านชาเลย์ รีสอร์ทแอนด์คาเฟ่ Rimkwan Chalay Resort and Cafe.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, masaż, karaoke, obiady na wynos, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, kawiarnia na miejscu, miejsce na piknik, transfer, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte