Grandbeach 2 A52

21190 Ban Tha Fat, 177/38 ม. 4 ถนน แหลมแม่พิมพ์-บ้านเพ ต. กร่ำ อ. แกลง จ.ระยอง

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt GrandBeach 2 A52 oferuje sezonowy odkryty basen, ogród i taras. Z okien roztacza się widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Laem Mae Pim – około kilka kroków od obiektu. Oferta apartamentu obejmuje bar i restaurację. W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono klimatyzację oraz salon. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. Na miejscu znajduje się kuchnia. Obiekt GrandBeach 2 A52 oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Sai Kaew Beach – 2,8 km, Ogród botaniczny w Rayong – 7,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko U-Tapao, znajduje się 76 km od obiektu GrandBeach 2 A52. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Udogodnienia

parking, restauracja, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, łaźnia na świeżym powietrzu, posiłki dla dzieci, basen na dachu, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, transfer, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji