Skyhome Wat Jd I- Khai Resort & Restaurant

80340 Ban Wat Boek, สกายโฮม วัดเจดีย์ ไอ้ไข่ 57 หมู่ 9 ตำบล เสาเภา อำเภอ สิชล

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt SkyHome Wat JD I- Khai Resort & Restaurant położony jest w miejscowości Ban Wat Boek i oferuje bezpłatne WiFi, ogród, taras oraz bar. W niektórych opcjach zakwaterowania zapewniono klimatyzację oraz balkon z widokiem na góry. Wyposażenie niektórych opcji obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nakhon Si Thammarat, znajduje się 48 km od obiektu SkyHome Wat JD I- Khai Resort & Restaurant. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, parking na miejscu, transfer z lotniska, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości