Zalety: Obiekt czysty, położony nad plaża i blisko atrakcji. duże pokoje, pralnia i bezpośredni dostęp do wody.
Wady: Hotel międzynarodowy z obsługa, która nie mówi po angielski. Mieliśmy kilka przygód z tym hotelem. Wybraliśmy go ze względu na częste pobyty w Europie w sieci hoteli Ibis. Jest to niesamowite, że tylko manager mówił po angielsku, jak składaliśmy oficjalną skargę. Zaczęło się od rezerwacji. Dzwoniliśmy do hotelu i podana cena była inna (wliczała śniadanie) od ceny jak przyjechaliśmy do hotelu i powiedziała nam Pani z recepcji. zamówiliśmy ostatecznie przez booking.com za najtańsza cenę. Cwane recepcjonistki nie chciały dopuścić nas do managera żeby złożyć zażalenie na obsługę, ale się udało. Następnie nad basenem zamówiliśmy kilka dań. Nie polecam! Zupę Tom Kha VEGE przynieśli jako Tom Yum z kurczakiem. Następnie przynieśli Tom Yum z warzywami i już trzeci raz się nie chciało nam kłócić. Obsługa była na tyle bezczelna, że jak płaciliśmy to nie przynosiła reszty. Za którymś razem upomnieliśmy się o resztę to Pani z baru basenowego wyciągnęła ją z napiwków. Najgorszy hotel w Tajlandii! Nie wiem czy kiedykolwiek i gdziekolwiek skorzystam z sieci hoteli Ibis!