Phoom Jai Guest House
83100 Chalong, 75 Thanon Patak
83100 Chalong, 75 Thanon Patak
Obiekt Phoom Jai Guest House położony jest w miejscowości Chalong i oferuje klimatyzację, balkon oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Chalong Beach – niecały kilometr, Chalong Pier – 900 m. Obiekt zapewnia usługę konsjerża. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Chalong ( 3,5 km). W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Wyposażenie obejmuje także pralkę oraz telewizor z płaskim ekranem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Phoom Jai Guest House oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dom Chinpracha – 9,4 km, Muzeum Hua – 10 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Phuket, znajduje się 40 km od obiektu Phoom Jai Guest House. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 5000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wypożyczalnia samochodów, WiFi, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, WiFi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości