Baan Lily
84320 Chaweng Beach, 141/27 Moo 6, Soi Sabai Soi Bond Kai, Bophut
84320 Chaweng Beach, 141/27 Moo 6, Soi Sabai Soi Bond Kai, Bophut
Obiekt Baan Lily położony jest w miejscowości Chaweng i oferuje odkryty basen oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Bang Rak Beach – 2,7 km, Plaża Chaweng Beach – 2,9 km. Oferta willi obejmuje prywatny basen, ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono taras, 5 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 1 łazienkę z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na góry. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub azjatyckie. Obiekt Baan Lily oferuje wannę z hydromasażem. W obiekcie Goście mogą grać w bilard. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wioska Rybacka – 3,8 km, Wielki Budda – 4,5 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ko Samui, znajduje się 2 km od obiektu Baan Lily. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Baan Lily o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 10000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 3 lub więcej lat płacą THB 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, bar, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, bilard, windsurfing, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, puby, stand-up, wieczór filmowy, wycieczki rowerowe, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), łucznictwo, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego