Diamond Park Inn Chiangrai & Resort
57000 Chiang Rai, 74/6 M.18 T. Robwieng, Muang, Chiang Rai
57000 Chiang Rai, 74/6 M.18 T. Robwieng, Muang, Chiang Rai
Offering spacious rooms with wood floors, free Wi-Fi and a satellite TV, Diamond Park Inn Chiangrai is a 10-minute walk from Wat Jed Yod Temple. outdoor pool are featured. Rooms at Diamond Park inn Chiangrai & Resort have dark wood furnishings and touches of classic Thai decor. All are air-conditioned, with a fridge . Night Bazaar Chiang Rai and Chiang Rai Bus Station are both a 10-minute drive from the hotel. Chiang Rai Airport is a 15-minute drive. Car rental and shuttle services are offered for a fee. The hotel’s 24-hour front desk offers The hotel’s open-air restaurant offers original Thai cuisine prepared by a professional chef.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen ze słoną wodą, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte