Centara Hotel Hat Yai
90110 Hat Yai, 3 Sanehanusorn Road, Hat Yai
90110 Hat Yai, 3 Sanehanusorn Road, Hat Yai
Hotel Centara Hat Yai usytuowany jest nad domem towarowym Central i oferuje spa oraz odkryty basen. Pokoje są klimatyzowane i wyposażone zostały w telewizor z dostępem do kanałów satelitarnej, minibar oraz sejf. Z okien roztacza się panoramiczny widok na miasto. W łazience dostępny jest prysznic z ciepłą wodą. Obiekt oddalony jest o około 320 metrów od dworca kolejowego w mieście Hat Yai. Dojazd samochodem na lotnisko w tym mieście zajmuje 20 minut. W SPA Cenvaree skorzystać można z relaksujących masaży i pielęgnacyjnych zabiegów kosmetycznych. Goście mogą też poćwiczyć w siłowni. Personel punktu informacji turystycznej służy pomocą w organizacji jednodniowych wycieczek. Restauracja Ginger zaprasza na dania kuchni chińskiej, tajskiej i japońskiej. Na miejscu dostępna jest też winiarnia. Kawiarnia Sameha serwuje dania kuchni międzynarodowej. W salonie w holu można delektować się koktajlem przy muzyce na żywo.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Centara Hotel Hat Yai o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne.
W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 2 do lat 11 płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą THB 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, sala zabaw, parking w garażu, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, płotek wokół basenu, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, happy hour, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji