นาวาพูลวิลล่าหัวหิน Vip
77110 Hua Hin, 138/228
77110 Hua Hin, 138/228
Obiekt นาวาพูลวิลล่าหัวหิน VIP położony jest w miejscowości Hua Hin i oferuje odkryty basen, wspólny salon oraz bar. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na miasto. Na miejscu zapewniono stół bilardowy. W apartamencie zapewniono 3 sypialnie, kuchnię z lodówką i mikrofalówką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 3 łazienki z prysznicem. Obiekt นาวาพูลวิลล่าหัวหิน VIP oferuje sprzęt do grillowania, a także udogodnienia do uprawiania sportów wodnych. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Black Mountain – 7 km, Klai Kangwon Palace – 7,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Hua Hin, znajduje się 4 km od obiektu นาวาพูลวิลล่าหัวหิน VIP.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 3000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, bilard, karaoke, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, zjeżdżalnia wodna, sala zabaw, plac zabaw, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego