On Hotel Phuket - Sha

***

83100 Karon Beach, 643 Patak Rd., Muang, Phuket

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel ON Phuket usytuowany jest zaledwie 3 minuty spacerem od plaży Karon Beach i udostępnia swoim Gościom restaurację oraz bar. Od klubu Phuket Simon Cabaret dzieli obiekt odległość około 3,4 km, a od przystani Patong – 4,3 km. Hotel oferuje jasne, przytulne pokoje z widokiem na ogród lub miasto. Na terenie całego obiektu można bezpłatnie korzystać z WiFi. Każdy pokój w hotelu Phuket ON jest klimatyzowany i zapewnia dostęp do dużej ilości światła dziennego. Wyposażenie pokoi obejmuje telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, telefon oraz minibar. W każdym pokoju znajduje się też sejf oraz lodówka. Pokoje dysponują ponadto łazienką z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Hotel ON Phuket oferuje czynną przez całą dobę recepcję, w której można skorzystać z przechowalni bagażu i faksu/kserokopiarki oraz zamówić usługę transferu. Za dodatkową opłatą obiekt zapewnia transfer lotniskowy. W niewielkiej odległości od obiektu znajduje się plaża Kata Noi (7,8 km) oraz ulica Bangla Road (5,1 km). Zaledwie 5,2 km od hotelu zlokalizowany jest ośrodek organizujący safari na słoniach, Kok Chang Safari Elephant Trekking. Odległość od międzynarodowego lotniska Phuket wynosi niecałe 29 km. W hotelowej restauracji serwowane są świeżo przyrządzane dania z owoców morza oraz lokalne i zachodnie specjały. Warto także zrelaksować się w hotelowym barze, w którym między 15:00 a 19:00 organizowana jest promocja happy hour.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 4 lub więcej lat płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, plaża, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt