Thavorn Palm Beach Resort Phuket

*****

83100 Karon Beach, 311 Patak Road, Karon Beach, Amphur Muang, Phuket

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Thavorn Palm Beach Resort Phuket jest usytuowany przy plaży Karon, na terenie ogrodu krajobrazowego o powierzchni 10 hektarów. Goście mają do dyspozycji pokoje z balkonem, 3 baseny, centrum fitness oraz 6 restauracji. We wszystkich pomieszczeniach można korzystać z bezpłatnego WiFi. Ośrodek Thavorn Palm Beach Resort Phuket dzieli 10 minut jazdy od tętniącej życiem plaży Patong. Obiekt jest oddalony o 30 minut jazdy samochodem od miasta Phuket oraz o około 40 minut jazdy od międzynarodowego lotniska na wyspie Phuket. Pokoje są przestronne i charakteryzują się uroczym wystrojem w tajskim stylu. Pokoje otoczone są tropikalnym ogrodem, a przez ich okna przedostaje się do środka dużo naturalnego światła. Wszystkie pokoje obejmują łazienkę. W restauracji włoskiej Ciao Bistro, z której roztacza się widok na morze, Goście mogą delektować się stekami i daniami kuchni włoskiej. Idealnym miejscem na spokojne śniadanie jest kawiarnia Windsong Café, która sąsiaduje ze stawem pokrytym kwiatami lotosu.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Thavorn Palm Beach Resort Phuket o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Windsong Restaurant: nieczynne od śr. 15 maj 2024 do pon. 30 wrz. 2024 For security reasons, please note that the name of the credit card holder must be the same as the guest's name and credit card must be presented to the property upon check-in. Please note that third party payments must be arranged directly with the property in advance. Post-Covid Reopening Policy : Stay with peace of mind at Thavorn Palm Beach Resort Thavorn Palm Beach Resort is reopening on 1 November 2021. We are committed to ensuring every guest to stay with confidence from COVID-19 hygiene and safety protocols during your entire stay The hygiene protocol is assessed daily and followed to the latest information from Thailand’s Ministry of Public Health. Mandatory temperature checks for all guests, visitors and third party. The latest information on travel restrictions, health advisories and safety precautions can be obtained from Thailand’s Ministry of Public Health, the World Health Organization (WHO), and the Tourism Authority of Thailand (TAT). The hotel reserves the right to refuse entry to those with a body temperature above 37.5 degrees Celsius and those who visited high-risk areas according to official announcements from The Royal Thai Government. In such cases the person is advised to seek medical advice. All guests are requested to check in and check out by scanning Morchana QR code and turn on location all the times. This is strictly requested by Thailand’s Ministry of Public Health. Keep 1.0-1.5 meters distance including table spacing at dining areas. All in house guests & visitors required to wear masks all the times in public area. Public areas may include hotel lobbies, elevators, meetings and events spaces when guests are not seated and socially distanced, restaurants and bars, and fitness centers. All houseguests may asked to provide a more detailed background of their recent travel history. Turndown service is not applicable, to reduce the presence of others in your room. Some decorative elements have been removed from the rooms due to hygiene and safety protocols. Hotel facilities may have different opening hours or availability. Ciao Pizza & Grill Restaurant: open for lunch and dinner 11.00 am - 10.30 pm (last order at 10.00 pm) Coffee Talk Café Karon Phuket: open from 10.00 am - 09.00 pm (last order at 08.30 pm) Sweet Talk: Ice Cream and Dessert Shop, open from 10.00 am - 09.00 pm (last order at 08.30 pm) Windsong Restaurant: We are excited to announce that we will be upgrading our all-day dining restaurant, Windsong, to enhance your dining experience at our resort. We apologize for any inconvenience this may cause from May 15th to September 30th, 2024. During this period, we will be happy to serve a full breakfast buffet at our Thavorn Palm hall from 6 am to 10:30 am. In-room Dining (Room Service): available from 11.00 am – 10.00 pm (last order at 10.00 pm) Chaba Swim-up Pool Bar: open for light snacks & drinks from 10.00 am - 07.00 pm Swimming Pools: open from 07.00 am - 07.00 pm Water Slide: open from 11.00 am - 06.00 pm Animal Village: animals petting and feeding, available from 11.00 am – 12.00 pm & 04.00 pm - 05.00 pm (closed on a rainy day) Kids Room: partially open with kids toys from 10:00 am - 07:00 pm. Please advise that this room currently does not have a baby sitter or supervising staff. Parents are responsible for the well-being of their child at all times. Windsong Bakery: temporarily closed until further notice Blue Heaven Pool Bar: temporarily closed until further notice VIP Lounge: temporarily closed until further notice. All the paperwork, pens, key cards used at the reception are disinfected before being given to the guest. In case of cash payment, the money received will be kept in separate boxes for disinfection and if change is required, the money previously disinfected will be given. Reception desk is equipped with plastic screens. Suitcases are carried by our employees who wear masks and disposable gloves. Digital applications are used to contact our guests for requests and questions. In public areas, there are easy-to-access liquid disinfection. Gym usage is strictly limited to ensure physical distancing. All team members are fully vaccinated.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą THB 750 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 13 lub więcej lat płacą THB 1 250 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, zjeżdżalnia wodna, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, fitness, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego