The Front Village - Sha Plus

83100 Karon Beach, 566 Patak Road, Phuket

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt The Front Village jest położony w spokojnej miejscowości Karon Beach na wyspie Phuket, w otoczeniu gór i tropikalnych ogrodów. Obiekt charakteryzuje się orientalną i portugalską architekturą. Oferuje on odkryty basen i spa. Pokoje w obiekcie The Front Village dysponują dużym balkonem z widokiem na basen i naturalną okolicę. Wyposażenie pokoi obejmuje telewizor plazmowy z dostępem do kanałów kablowych oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Obiekt zapewnia obsługę pokoju. Goście mogą zrelaksować się podczas kojącego masażu lub rozkoszować się słońcem, odpoczywając w wannie z hydromasażem. Personel punktu informacji turystycznej chętnie pomaga w organizacji jednodniowych wycieczek. Oferta obiektu The Front Village obejmuje również usługi pralni i wypożyczalnię samochodów. Lokal The Front Terrace serwuje doskonałe dania kuchni azjatyckiej i międzynarodowej. Obiekt znajduje się 5 minut spacerem od centrum miejscowości Karon. W 10 minut można z obiektu dojechać do plaży Patong, a lotnisko Phuket oddalone jest o 50 minut jazdy.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 3000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that guests of the hotel's customers are not allowed to stay overnight. Please note that the name of the guest on booking confirmation must be the same name as the credit card holder. Guest must present the same credit card used to guarantee the booking when checking in / making payment at the hotel. The hotel will collect a new payment if guests did not present their credit card upon check-in. For the card holder's protection, if the card holder is not present, full payment will be taken on the presented card and the prepayment will be credited back to the original card. Additional authorizations for incidental charges can be processed on a separate card. If you need airport transfer service, please book directly with the property 3 days in advance.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Dorośli płacą THB 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, udogodnienia spa, fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, lekcje gotowania, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości