Vivace Hotel
***
83120 Kathu, 72/2 Moo 3, Kathu
83120 Kathu, 72/2 Moo 3, Kathu
W hotelu
Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz za darmo zaparkować w strefie parkowania. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania.
Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: pokój do masażu. Aby zapewnić Ci łatwe przemieszczanie się po mieście, hotel oferuje usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia, pralnia chemiczna, prasowanie, wypożyczalnia samochodów i sejf.
Obsługa hotel z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski.
Wyposażenie pokoju
W pokoju przygotowano dla Ciebie prysznic, telewizor, szlafrok i kapcie. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Some restrictions are also possible in Alternative State Quarantine program hotels. Guests need a mandatory 2-week quarantine.
Since October 2017, all owners of quadrocopters and other unmanned aerial vehicles (drones) are required to register their devices with the National Television and Radio Commission of Thailand (NBTC). In case of violation of the order, Thai law provides for a penalty of up to five years in prison and / or a fine of up to 100 thousand baht (about 3 thousand US dollars).
Mandatory gala dinner fees may apply at Thailand hotels. Guests should contact the hotel directly for more information.
No pets and no service animals are allowed at this property. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property, and commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas. Contactless check-in and contactless check-out are available. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings. Enhanced food service safety measures are in place.