Annika Koh Chang , Formerly Ramayana Koh Chang Resort & Spa

23170 Ko Chang, 19/9 Moo 4 Klong Prao, Koh Chang, Trat

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Situated on the island of Koh Chang, this resort features spacious bungalow-style accommodation with a private patio offering garden views. It houses a spa and an outdoor pool. Annika Koh Chang , Formerly Ramayana Koh Chang Resort & Spa provides free shuttle services to Klong Prao Beach. The resort is 12 km from Ao Supparod Pier and 29 km from Trat city centre. Fitted with wooden floors, air-conditioned rooms offer contemporary furnishings, blended with traditional Thai motifs. In addition to coffee/tea making facilities and a minibar, they feature a TV with satellite channels and a seating area. Private bathrooms come with a hairdryer. Sritandorn Restaurant serves the daily buffet breakfast, while Kantamas Restaurant features a selection of Thai and international dishes, along with outdoor barbeque food. Krairas Restaurant offers an à la carte menu. It also has a library and an internet corner. The pool bar offers light snacks, cocktails and drinks. Guests may exercise in Ramayana Koh Chang’s gym or go for a massage. Alternatively, they can take a dip in the hot tub or arrange for day trips or water sport activities at the tour desk.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Please note that the resort provides a free shuttle service to and from the Klong Prao Beach and a free one-way transfer from the resort to the Koh Chang Waterfall. Please note that the name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property or guest may be asked to pay with alternative method.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Osoby wiek bez znaczenia płacą THB 700 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego