The Sevenseas Resort Koh Kradan
92000 Ko Kradan, 221 Moo 2 , Koh Kradan, T. Koh Libong, Kantang, Trang
92000 Ko Kradan, 221 Moo 2 , Koh Kradan, T. Koh Libong, Kantang, Trang
Ośrodek The Sevenseas Resort Koh Kradan położony jest w nadmorskiej okolicy z krystalicznie czystą wodą i oferuje zakwaterowanie w luksusowych pokojach oraz willach. W pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewniono bezpłatne WiFi. Podróż do ośrodka z portu lotniczego Krabi zajmuje 90 minut jazdy samochodem, a następnie 45 minut łodzią. Na wyspę można także dotrzeć z portu lotniczego Trang, z którego dojazd zajmuje 45 minut samochodem, a następnie 45 minut prywatną łodzią. Pokoje i wille w ośrodku The Seven Seas Resort Koh Kradan urządzone są w stylu nowoczesnym, który stanowi idealną równowagę pomiędzy nowoczesnymi udogodnieniami, a egzotycznym luksusem wyspy. Wszystkie wille i pokoje są klimatyzowane oraz oferują pięknie wypolerowane podłogi oraz meble z ciemnego drewna. Do dyspozycji Gości jest także łazienka na świeżym powietrzu wyposażona w prysznic ze strumieniem deszczowym. Przy basenie usytuowany jest drewniany taras z leżakami, na których można odpoczywać, delektując się koktajlem. Goście mogą także skorzystać z relaksujących masaży i odmładzających peelingów ciała w spa, dysponującym gabinetami zabiegowymi w ogrodzie. W barze na świeżym powietrzu, Barnacles, Goście mogą zrelaksować się w ciągu dnia oraz zamówić kawę, sok lub koktajl w godzinach wieczornych. Restauracja w obiekcie The Seven Seas serwuje przez cały dzień tradycyjne tajskie potrawy, owoce morza oraz innowacyjne dania kuchni międzynarodowej. Posiłek można zjeść przy basenie lub na plaży.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu The Sevenseas Resort Koh Kradan o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 4 do lat 12 płacą THB 900 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą THB 1 800 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, kajakarstwo, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, łaźnia na świeżym powietrzu, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, happy hour, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt