Alama Sea Village Resort - Sha Extra Plus

81150 Ko Lanta, 333 Moo 5, Ko Lanta Yai, Lanta, Krabi

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ośrodek Alama Sea Village Resort zapewnia widok na Morze Andamańskie i znajduje się na wyspie Ko Lanta. Obiekt ten oferuje restaurację, odkryty basen oraz spa. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. Ośrodek usytuowany jest 200 metrów od zatoki Ba Kan Tieng i 1,6 km od zatoki Klong Jark. Każda willa dysponuje częścią wypoczynkową, telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych oraz odtwarzaczem DVD. Goście mają również do dyspozycji balkon z widokiem na okolicę. Wyposażenie obejmuje także biurko i sejf. W łazience znajduje się prysznic i suszarka do włosów. Do dyspozycji Gości są też kapcie i bezpłatny zestaw kosmetyków. Oferta ośrodka Resort Alama Sea Village obejmuje ponadto całodobową recepcję i usługi pralni. Na miejscu można wypożyczyć samochód. Obiekt zapewnia też dobrze wyposażony taras słoneczny oraz centrum spa i odnowy biologicznej. Restauracja zaprasza na dania kuchni lokalnej i międzynarodowej. Obiekt dysponuje też barem, w którym można spróbować niepowtarzalnych koktajli i drinków.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Osoby wiek bez znaczenia płacą THB 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości