Ananda Lanta Resort - Sha Extra Plus
81150 Ko Lanta, 224 Moo 3, Saladan, Krabi
81150 Ko Lanta, 224 Moo 3, Saladan, Krabi
Ośrodek Ananda Lanta Resort znajduje się 3 km od miejscowości Saladan i oferuje widoki na plażę Klong Dao. Do dyspozycji Gości są tu pokoje z balkonem i telewizorem z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, basen, restauracja oraz bezpłatny parking. W holu można ponadto korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Z pokoi w ośrodku Ananda Lanta Resort roztacza się widok na ocean, basen lub tropikalny ogród. Każdy klimatyzowany pokój obejmuje łazienkę i wyposażony został w czajnik elektryczny oraz odtwarzacz DVD. Hotel zapewnia usługi pralni, punktu informacji turystycznej oraz punktu sprzedaży biletów. Na miejscu można również wypożyczyć samochód i rower. W wolnym czasie Goście mogą poddawać się masażom. W restauracji serwowane są dania kuchni tajskiej i międzynarodowej. Ośrodek Ananda Lanta Resort położony jest 2 godziny jazdy od międzynarodowego lotniska Krabi. Podróż promem na wyspę Phi Phi zajmuje 1 godzinę.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ananda Lanta Resort - SHA Extra Plus o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 4 lub więcej lat płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, bilety transportu publicznego, basen z widokiem, wózki dziecięce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości