Dahla Lanta Hut

81150 Ko Lanta, 123 Moo 8 Ko Lanta, Krabi

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Dahla Lanta Hut położony jest w miejscowości Ko Lanta i oferuje bezpłatne WiFi, ogród, wspólny salon oraz taras. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Klong Nin Beach – 600 m, Plaża Klong Tob Beach – 1,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Krabi, znajduje się 84 km od obiektu Dahla Lanta Hut. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, bilety transportu publicznego, owoce, miejsce na piknik, masaż całego ciała, plaża, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości