Long Beach Chalet - Sha Extra Plus
81150 Ko Lanta, 472 Moo 3, Tambon Saladan
81150 Ko Lanta, 472 Moo 3, Tambon Saladan
Obiekt Long Beach Chalet oferuje bungalowy i domki w tajskim stylu przy plaży lub w ogrodzie, a także bezpłatny transfer na molo Saladan i z powrotem, restaurację oraz bezpłatne WiFi. Wszystkie domki i bungalowy są przestronne i zapewniają widok na ogród. Obejmują one część wypoczynkową na świeżym powietrzu i są wyposażone w telewizor z dostępem do kanałów kablowych, czajnik elektryczny i lodówkę. Na terenie obiektu znajduje się punkt informacji turystycznej, którego personel służy pomocą w organizacji wycieczek i zapewnia zaplecze do uprawiania sportów wodnych. W całodobowej recepcji można z kolei zorganizować transfer i usługi pralni. Na plaży Treescape dostępne są relaksujące masaże. Przy plaży znajduje się bar Lym, który zaprasza na orzeźwiające napoje i dania kuchni tajskiej oraz zachodniej. Przystań Saladan jest oddalona od obiektu o 2 km.
** Please note that from 1 May 2024 to 31 October 2024, we will renovate Beachfront Villa with Spa Bath and Deluxe Seaview Villa With Spa Bath. The rooms will undergo renovation one by one. Therefore, a few rooms may be affected by noise during the day. To check if you room is affected, please do not hesitate to email us. ** From 10 May until 31 October , we will begin the construction of our new pool, reception, spa and gym. The area around the beachfront pool will be affected. Mostly affected rooms are: Seaside pavilion s21 to s28, Seaview villa S15,S16
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą THB 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, bilard, rzutki, kajakarstwo, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, basen bez krawędzi, brodzik, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, plaża, transfer, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt