Nadia Resort Kohjum

81130 Koh Jum, 291 Moo 5 T.koh Sriboya, Nuaklong, Krabi

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Offering motorbike rentals on-site, Nadia Resort Kohjum is located only 500 metres from the beach in Ko Jum, Krabi. Rooms are equipped with air conditioning and a refrigerator. Some rooms include a seating area for your convenience. A terrace or balcony are featured in certain rooms. Every room has a private bathroom fitted with a hot shower. There is a 24-hour front desk at the property. Ao Nang Beach is 29 km from Nadia Resort Kohjum, while Ko Lanta is 27 km away. Krabi Airport is 32 km from the property.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nadia Resort Kohjum o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą THB 150 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 6 lat płacą THB 150 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 3 lub więcej lat płacą THB 150 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, transfer, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości