Ac 2 Resort

84380 Koh Tao, 1 Moo 1,sairee Beach, Koh Tao

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W resorcie
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Kawiarnia resortu jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz za darmo zaparkować w strefie parkowania. Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania. Dodatkowo dla gości w resorcie dostępne są również następujące usługi: pokój do masażu i lekarz. Gości kochających sport uszczęśliwi klub nurkowy.
Nie grozi Ci nuda, bo w resorcie znajdziesz miejsce na barbecue. Biuro organizacji wycieczek resortu pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez resort: pralnia chemiczna, bankomat, sejf i concierge. Obsługa resortu z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: budzik, prysznic, telewizor i kapcie. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Some restrictions are also possible in Alternative State Quarantine program hotels. Guests need a mandatory 2-week quarantine.

Since October 2017, all owners of quadrocopters and other unmanned aerial vehicles (drones) are required to register their devices with the National Television and Radio Commission of Thailand (NBTC). In case of violation of the order, Thai law provides for a penalty of up to five years in prison and / or a fine of up to 100 thousand baht (about 3 thousand US dollars).

Mandatory gala dinner fees may apply at Thailand hotels. Guests should contact the hotel directly for more information.
No pets and no service animals are allowed at this property. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; guestroom doors are sealed after cleaning. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings. The property affirms that it follows cleaning and disinfection practices of Safety and Health Administration (Thailand) guidelines. Enhanced food service safety measures are in place.