Nonnee Lampang Hotel

***

52100 Lampang, 139/11 Thanon Phaholyothin

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Nonnee Lampang Hotel, usytuowany w miejscowości Lampang, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wat Phra Kaeo Don Tao Suchadaram – 4,7 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Wat Phra That Lampang Luang ( 14 km). W obiekcie działa całodobowa recepcja. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, a także bezpłatne WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie azjatyckie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lampang, znajduje się 3 km od obiektu Nonnee Lampang Hotel.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, usługa parkingowego, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, kawiarnia na miejscu, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte