The Zenery

***

52000 Lampang, 110/4 Highway Lampang-ngao Road, Lampang

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania. Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu.
Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia i pralnia chemiczna. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
W pokoju przygotowano dla Ciebie prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Some restrictions are also possible in Alternative State Quarantine program hotels. Guests need a mandatory 2-week quarantine.

Since October 2017, all owners of quadrocopters and other unmanned aerial vehicles (drones) are required to register their devices with the National Television and Radio Commission of Thailand (NBTC). In case of violation of the order, Thai law provides for a penalty of up to five years in prison and / or a fine of up to 100 thousand baht (about 3 thousand US dollars).

Mandatory gala dinner fees may apply at Thailand hotels. Guests should contact the hotel directly for more information.

  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • The property is cleaned and disinfected using an electrostatic sprayer; disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; guestroom doors are sealed after cleaning.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas.
  • Enhanced food service safety measures are in place.
  • This property affirms that it follows the cleaning and disinfection practices of Safety and Health Administration (Thailand).