Rafael Hotel And Mansion Bangkok - Sha Extra Plus Certified
10540 Lat Krabang, 195 Soi Kingkeaw 33, Kingkeaw Road, Ratchatewa Bang Pli, Samutprakarn
10540 Lat Krabang, 195 Soi Kingkeaw 33, Kingkeaw Road, Ratchatewa Bang Pli, Samutprakarn
Usytuowany w odległości 15-minutowej przejażdżki od lotniska Suvarnabhumi hotel Rafael Mansion Bangkok Airport oferuje swym Gościom bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i bezpłatny wynajem rowerów. W holu znajduje się punkt komputerowy z bezpłatnym dostępem do Internetu przez stałe łącze. W każdym z klimatyzowanych pokoi znajduje się telewizor z kanałami telewizji kablowej oraz zapas bezpłatnej wody mineralnej. Niektóre pokoje wyposażone są w minibar z bezpłatnymi artykułami i telewizor z płaskim ekranem. W każdej łazience znajduje się prysznic z bieżącą gorącą wodą. Hotel Rafael Mansion Bangkok Airport jest usytuowany w odległości 50-minutowej jazdy od centrów handlowych Siam Paragon i Central World. W godzinę można z niego dojechać do Szmaragdowego Buddy i miasta Pattaya. W hotelu znajduje się samoobsługowa pralnia z pralkami na monety.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości