Mayflower Grand Hotel Korat

****

30000 Nakhon Ratchasima, 62/1 Thanon Jomsurangyard

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Mayflower Grand Hotel Korat, usytuowany w miejscowości Nakhon Ratchasima, oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Terminal 21 Korat – 1,5 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Wat Sala Loi ( 3,9 km), Nakhon Ratchasima Bus Terminal 2 ( 2,5 km), Uniwersytet Nakhon Ratchasima Rajabhat ( 3,9 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe The Mall Korat – 3,1 km. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Personel recepcji w obiekcie chętnie udzieli informacji na temat okolicy. W pobliżu obiektu Mayflower Grand Hotel Korat znajdują się liczne atrakcje, takie jak Pomnik Thao Suranari, Stacja kolejowa Nakhon Ratchasima i Thanon Chira Junction Railway Station. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Buriram, znajduje się 161 km od obiektu Mayflower Grand Hotel Korat.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości