Qlosest Hotel
30000 Nakhon Ratchasima, 150 Soi Suranarai 11
30000 Nakhon Ratchasima, 150 Soi Suranarai 11
Obiekt Qlosest Hotel znajduje się w miejscowości Nakhon Ratchasima i oferuje bezpłatne WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Wat Sala Loi – 2,9 km. Każda opcja zakwaterowania wyposażona jest w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem i lodówkę. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka z prysznicem. W niektórych opcjach zakwaterowania zapewniono także kuchnię z mikrofalówką i płytą kuchenną. Na terenie obiektu Qlosest Hotel znajduje się taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Terminal 21 Korat – 4,1 km, Centrum handlowe The Mall Korat – 6,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Buriram, znajduje się 160 km od obiektu Qlosest Hotel.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
parking, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości