Kum-chan House Hotel (เฮือนก่ำจันทร์)

***

55000 Nan, 50 Phakong

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Kum-Chan House Hotel (เฮือนก่ำจันทร์), usytuowany w miejscowości Nan, oferuje bezpłatne rowery, bezpłatny prywatny parking oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wat Phra That Chae Haeng – 3,8 km. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, przechowalnię bagażu oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest również prywatna łazienka. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie amerykańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nan, znajduje się 2 km od obiektu Kum-Chan House Hotel (เฮือนก่ำจันทร์).

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości