Luxor Hotel (sha Extra Plus)

***

11120 Pak Kret, 103 Moo 9, Tumbon Bangpood, Aumphoe, Pakkred, Nonthaburi, 11120, Thailand, Pak Kret

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Kawiarnia hotel jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Usługi kosmetyczne i wellness: lekarz. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się centrum fitnessu i siłownia. Na terenie obiektu znajdują się takie udogodnienia w zakresie rozrywki jak: karaoke.
Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, prasowanie, prasa, wypożyczalnia samochodów i sejf. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz prysznic, telewizor i minibar. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Some restrictions are also possible in Alternative State Quarantine program hotels. Guests need a mandatory 2-week quarantine.

Since October 2017, all owners of quadrocopters and other unmanned aerial vehicles (drones) are required to register their devices with the National Television and Radio Commission of Thailand (NBTC). In case of violation of the order, Thai law provides for a penalty of up to five years in prison and / or a fine of up to 100 thousand baht (about 3 thousand US dollars).

Mandatory gala dinner fees may apply at Thailand hotels. Guests should contact the hotel directly for more information.
There is an additional breakfast charge for children. Please contact the property directly for more information. br/ Please note that customers who book rooms with transfer must submit complete flight arrival details during reservation. If flight details are not specified, the hotel will not be able to guarantee transfer. Once details are submitted guests will be met by a hotel representative holding the hotel sign. The meeting point is at Gate 3 on the second floor at Arrivals Hall Zone A, near the information counter. In case guests are not met by a hotel representative please contact the ATTA counter on the same floor.