Diamond Place

**

12000 Pathum Thani, 25/3 Moo 5 Rangsit-pathumthani Road,moo 5, Pathum Thani

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter.
Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia.

Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Some restrictions are also possible in Alternative State Quarantine program hotels. Guests need a mandatory 2-week quarantine.

Since October 2017, all owners of quadrocopters and other unmanned aerial vehicles (drones) are required to register their devices with the National Television and Radio Commission of Thailand (NBTC). In case of violation of the order, Thai law provides for a penalty of up to five years in prison and / or a fine of up to 100 thousand baht (about 3 thousand US dollars).

Mandatory gala dinner fees may apply at Thailand hotels. Guests should contact the hotel directly for more information.

Know Before You Go

  • One child 6 years old or younger stays free when occupying the parent or guardian's room, using existing bedding.
  • No pets and no service animals are allowed at this property.
  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer.
  • Contactless check-in is available.