Zalety: Lokalizacja, przyjemny resort, pokoje dość duże i komfortowe.
Wady: Pierwsza rzecz która jest denerwująca to to że ludzie w recepcji mówią z góry że pokój jest zajęty i proszę wrócić o godzinie 15:00 kiedy jest check in. Jasne rozumiem zasady ale ludzie na prawdę po 15 godzinnych lotach mają prawo być zmęczeni i jeśli pokój jest wolny to dlaczego im go nie dać dwie godziny wcześniej. Mój pokój był wolny a mimo tego kazano mi wrócić po 15. Zwykłe robienie pod górkę ludziom który wybierają właśnie ten resort. Niby jest coś robione ale niestety tylko to co widać “na wejście”. Basen się nie podświetla w ogóle ( teraz i w zeszłym roku również) ewidentnie usterka jest olewana. Z 5 dysz w jacuzzi działa raptem jedną. Pomijając fakt płacąc kolosalne pieniądze za dobę za pokoje z dostępem do basenu gdzie przy wejściu do basenu są również dysze od jacuzzi na stopy itd które od lat nie działają. Więc dojmy ile się da ale nie dbajmy o to co jest ważne. Śniadania bardzo słabe. Pracownicy niby uśmiechnięci ale myślą zupełnie inaczej. Weźmiesz drinka na pokój to będą cię ścigać po nocy żebyś zapłaciła. Nie ważne jest to że podajesz nr pokoju i przy check out zapłacisz cały rachunek. Boją się do przesady że ich oszukasz. Nie tak się traktuje gości wrzucając im list pod drzwi kilkanaście razy dziennie żeby przyjść do recepcji i zapłacić. Zawsze płacę na koniec i nie mam zamiaru tego zmieniać. Hotel ma przecież autoryzację karty tak czy tak.
Wady: Pierwsza rzecz która jest denerwująca to to że ludzie w recepcji mówią z góry że pokój jest zajęty i proszę wrócić o godzinie 15:00 kiedy jest check in. Jasne rozumiem zasady ale ludzie na prawdę po 15 godzinnych lotach mają prawo być zmęczeni i jeśli pokój jest wolny to dlaczego im go nie dać dwie godziny wcześniej. Mój pokój był wolny a mimo tego kazano mi wrócić po 15. Zwykłe robienie pod górkę ludziom który wybierają właśnie ten resort. Niby jest coś robione ale niestety tylko to co widać “na wejście”. Basen się nie podświetla w ogóle ( teraz i w zeszłym roku również) ewidentnie usterka jest olewana. Z 5 dysz w jacuzzi działa raptem jedną. Pomijając fakt płacąc kolosalne pieniądze za dobę za pokoje z dostępem do basenu gdzie przy wejściu do basenu są również dysze od jacuzzi na stopy itd które od lat nie działają. Więc dojmy ile się da ale nie dbajmy o to co jest ważne. Śniadania bardzo słabe. Pracownicy niby uśmiechnięci ale myślą zupełnie inaczej. Weźmiesz drinka na pokój to będą cię ścigać po nocy żebyś zapłaciła. Nie ważne jest to że podajesz nr pokoju i przy check out zapłacisz cały rachunek. Boją się do przesady że ich oszukasz. Nie tak się traktuje gości wrzucając im list pod drzwi kilkanaście razy dziennie żeby przyjść do recepcji i zapłacić. Zawsze płacę na koniec i nie mam zamiaru tego zmieniać. Hotel ma przecież autoryzację karty tak czy tak.