Citrus Patong Hotel By Compass Hospitality

****

83150 Patong Beach, 222 Ratcha Uthit, 200 Pee Road, Kathu, Patong, Phuket

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy obiekt Citrus Patong Hotel by Compass Hospitality usytuowany jest w miejscowości Patong Beach i oferuje odkryty basen, centrum fitness oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Patong Beach – 700 m. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Phuket Simon Cabaret – niecały kilometr. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, lodówkę, sejf, telewizor z płaskim ekranem, taras oraz prywatną łazienkę z prysznicem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon, a z wybranych pokoi roztacza się widok na basen. Pokoje wyposażone są w szafę. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Jungceylon – 1,2 km, Stadion bokserski Patong – 2,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Phuket, znajduje się 36 km od obiektu Citrus Patong Hotel by Compass Hospitality.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Citrus Patong Hotel by Compass Hospitality o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Please note that in case of early departure, the hotel reserves the right to charge 1 night stay. Guests are required to present a photo identification and the same credit card used to guarantee the booking when checking in at the hotel. The name of the credit card holder must be the same as the guest's name. If the guest fails to provide the credit card, the hotel shall have the right to request for an alternative payment method. Please note that guests booking 5-9 rooms and guests booking 28 nights or more will be charged a 10% deposit at the time of booking. Guests booking 10 rooms or more will be charged a 20% deposit at the time of booking. This payment is non-refundable and non-transferable.

W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą THB 1 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, mały basen, fitness, basen, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte