Kalima Resort And Spa - Sha Extra Plus

83150 Patong Beach, 338/1 Phabaramee Road Patong Beach

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ośrodek Kalima Resort and Spa jest dogodnie usytuowany zaledwie 5 minut jazdy od plaż Patong i Kamala. Oferuje on stylowe, klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi. W wolnej chwili Goście mogą zrelaksować się na tarasie przy basenie lub podczas masażu w spa. Trzy razy dziennie obiekt zapewnia bezpłatny transfer na plażę Patong. Dojazd do centrum handlowego Jungceylon zajmuje 12 minut. Na lotnisko w Phukecie można dojechać w 50 minut. Pokoje są gustownie urządzone we współczesnym stylu i utrzymane w neutralnych kolorach. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, minibar oraz sejf. W opcjach zakwaterowania znajduje się łazienka z wanną. Z niektórych pokoi roztacza się widok na morze. Personel całodobowej recepcji służy pomocą w zamówieniu usług pralni i transferu. Z kolei w punkcie informacji turystycznej można zarezerwować wycieczkę. Na miejscu dostępne jest także zaplecze konferencyjne i kryty plac zabaw dla dzieci. Lokal Malika Terrace oferuje całodzienne menu z daniami kuchni tajskiej i europejskiej, a Gin teppanyaki i bar sushi serwują wykwintne dania kuchni japońskiej. Lekkie przekąski i napoje serwowane są w barze Lima Rock i barze przy basenie Trio's.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Kalima Resort and Spa - SHA Extra Plus o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową. Imię i nazwisko Gościa muszą być zgodne z danymi widniejącymi na karcie. W formularzu rezerwacji należy podać imiona i nazwiska wszystkich osób zatrzymujących się w obiekcie oraz wszystkie inne niezbędne informacje (w języku angielskim). Obiekt nie oferuje dań przyrządzanych zgodnie z zasadami halal. Cena zakwaterowania w dniu 31 grudnia 2021 roku obejmuje uroczystą kolację. Dotyczy to rezerwacji dokonanych od 1 grudnia 2021 roku. Opłatę za każdego Gościa ponad maksymalną liczbę osób, dla których przewidziany jest dany pokój (w tym dzieci), należy uiścić oddzielnie.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od lat 5 do lat 10 płacą THB 1 100 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Dzieci od lat 11 do lat 16 płacą THB 2 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen bez krawędzi, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, mały basen, bar przy basenie, wino / szampan, transfer z lotniska, wózki dziecięce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, udogodnienia spa, łaźnia parowa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, łucznictwo, aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości