Nap Patong
83150 Patong Beach, 5/56 Haad Patong Road, Kathu
83150 Patong Beach, 5/56 Haad Patong Road, Kathu
Hotel X2 Vibe Phuket Patong położony jest zaledwie 250 metrów od plaży Patong i oferuje stylowe wnętrza, odkryty basen oraz otwartą przestrzeń do wypoczynku. Goście mogą bezpłatnie korzystać z WiFi. Z obiektu można z łatwością dotrzeć do tętniącej życiem dzielnicy gastronomiczno-rozrywkowej w mieście Patong. Pokoje odznaczają się stylowym wystrojem i dysponują balkonem, minibarem, częścią wypoczynkową oraz łazienką z prysznicem z ciepłą wodą. Niektóre wille zapewniają prywatny basen. Goście mogą poćwiczyć w centrum fitness. Hotel zapewnia ponadto możliwość wypożyczenia samochodu oraz bezpłatny parking. Na dachu budynku mieści się Bar 76, który serwuje pyszne śniadania w formie bufetu. Dostępne są tam także lekkie przekąski i napoje orzeźwiające. Obiekt oddalony jest o 30 minut jazdy od Starego Miasta w Phuket i o 40 km od międzynarodowego lotniska na wyspie Phuket. Transfer lotniskowy organizowany jest na życzenie.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nap Patong o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Goście mogą skorzystać z transferu lotniskowego po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem hotelu. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej musi zgadzać się z imieniem i nazwiskiem osoby meldującej się w obiekcie. Kartę należy okazać podczas zameldowania. W przypadku braku karty Goście mogą zostać poproszeni o ponowne dokonanie płatności. W przypadku wcześniejszego wyjazdu obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za cały zarezerwowany pobyt. Gościom obiektu przysługuje 15% zniżki na posiłki i napoje w lokalu 76 Bar Drink & Dine oraz 30% zniżki na zabiegi w Nam Spa.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 4 lub więcej lat płacą THB 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen ze słoną wodą, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż całego ciała, fitness, transfer, piesze wycieczki, happy hour, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości