Patong Blue Hotel

**

83150 Patong Beach, 221/3 ถ.นาใน ต.ป่าตอง อ.กะทู้ จ.ภูเก็ต 83150

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt PATONG BLUE HOTEL, położony w miejscowości Patong Beach, oferuje stanowisko informacji turystycznej, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, wspólny salon, bezpłatne WiFi oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Patong Beach – 1,5 km. Obiekt PATONG BLUE HOTEL znajduje się w znakomitej lokalizacji w dzielnicy Nanai Road. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Phuket Simon Cabaret ( 1 km), Centrum handlowe Jungceylon ( 1,8 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i bankomat. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, lodówkę, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też taras i prywatną łazienkę z prysznicem. Pokoje wyposażone są w szafę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion bokserski Patong – 2,1 km, Świątynia Chalong – 8,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Phuket, znajduje się 36 km od obiektu PATONG BLUE HOTEL.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bar, taras, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, sala zabaw, bilety transportu publicznego, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości