Platinum Hotel And Apartments
83150 Patong Beach, 2/14 Sirirat Rd., Patong Beach, Kathu, Phuket
83150 Patong Beach, 2/14 Sirirat Rd., Patong Beach, Kathu, Phuket
Hotel Platinum jest oddalony o 5 minut spacerem od tętniącej życiem plaży Patong w mieście Phuket. Obiekt oferuje nowocześnie urządzone pokoje, odkryty basen z tarasem słonecznym oraz hotspoty z bezpłatnym WiFi. Pokoje w hotelu Platinum są klimatyzowane i roztacza się z nich widok na miasto lub pasmo górskie Phuket. Pokoje są wyposażone w lodówkę, minibar oraz telewizor z dostępem do kanałów kablowych. W każdym pokoju znajduje się łazienka z zestawem kosmetyków. W hotelu mieści się też duża sala rekreacyjna z telewizorem z płaskim ekranem, stołem bilardowym i sofami. Na miejscu wykonywane są masaże. Personel prowadzi sprzedaż biletów. Goście mogą również korzystać z usług pralni i z bezpłatnego parkingu. W 10 minut można dojść z hotelu Platinum do wielu sklepów i restauracji. Od pola golfowego Phuket Country Club obiekt dzieli wynosi 5 km, a od międzynarodowego lotniska na wyspie Phuket – 38 km.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. W przypadku wcześniejszego wyjazdu hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą za cały zarezerwowany pobyt.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 5 lub więcej lat płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, sejf, masaż, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, parking przy ulicy, basen na dachu, basen ze słoną wodą, mały basen, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, płotek wokół basenu, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości