Ramada By Wyndham Phuket Deevana Patong - Sha Extra Plus

****

83150 Patong Beach, 45/1 Raj-u-thid 200 Pee Road (patong 2nd Road), Patong, Kathu, Phuket

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Nowoczesny hotel Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong – SHA Extra Plus Certified znajduje się 1,15 km od centrum handlowego Jungceylon i 1,2 km od ulicy Bangla Road. Oferowane udogodnienia obejmują odkryty basen oraz saunę. Hotel zapewnia przytulne klimatyzowane pokoje, a także restaurację, centrum fitness, wypożyczalnię rowerów oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Wszystkie pokoje w hotelu Ramada Phuket Deevana Patong dysponują balkonem z ładnym widokiem na miasto, góry lub basen. W każdym z nich znajduje się telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, sejf, czajnik elektryczny oraz łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Personel recepcji w tym obiekcie objętym zakazem palenia służy pomocą przez całą dobę. Do dyspozycji Gości jest też punkt informacji turystycznej. Transfer organizowany jest za dodatkową opłatą. Ponadto oferowane są usługi pralni i przechowalnia bagażu. W wolnej chwili można zrelaksować się na dobrze wyposażonym tarasie słonecznym lub skorzystać z odprężającego masażu. Hotel położony jest 6,7 km od ośrodka treningowego Tiger Muay Thai and MMA Training Camp oraz 9,7 km od Starówki w Phuket. Odległość od międzynarodowego lotniska na wyspie Phuket wynosi 23 km. Za dodatkową opłatą oferowany jest transfer lotniskowy. Goście mogą delektować się posiłkami i napojami w hotelowej restauracji oraz barze. Ponadto w okolicy działają różne lokale gastronomiczne.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong - SHA Extra Plus o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 3000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową. Imię i nazwisko jej właściciela musi zgadzać się z danymi Gościa meldującego się w obiekcie. Na terenie obiektu Ramada Phuket Deevana Patong obowiązuje zakaz palenia.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą THB 1 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, płotek wokół basenu, udogodnienia spa, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego