Sira Grande Hotel & Spa
83150 Patong Beach, 184/44-47, Phung Muang Sai Kor Rd., Patong, Phuket, Kathu, Phuket, 83150
83150 Patong Beach, 184/44-47, Phung Muang Sai Kor Rd., Patong, Phuket, Kathu, Phuket, 83150
Sira Grande Hotel & Spa dysponuje usytuowanym na dachu basenem ze słoną wodą, z którego podczas kąpieli można podziwiać kurort Patong Beach. Hotelowe spa zaprasza na różne zabiegi. Obiekt oferuje także bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach, całodobową recepcję i bezpłatny parking. Pokoje utrzymane są w biało-niebieskiej kolorystyce, a ich wyposażenie obejmuje telewizor z płaskim ekranem, sejf i klimatyzację. Wszystkie pokoje dysponują łazienką z prysznicem ze strumieniem deszczowym oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W pokojach Goście znajdą też bezpłatny zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz 2 butelki wody pitnej. Posiłki i napoje można zamawiać, korzystając z obsługi pokoju (w godzinach 11:00–23:00). W ofercie znajdują się lokalne dania i potrawy kuchni międzynarodowej. W barze przy basenie serwowane są napoje orzeźwiające, koktajle i przekąski. Goście mogą zrelaksować się tu na pufach i podziwiać miasto. W spa Sira oferuje masaże i zabiegi spa. Pozostałe udogodnienia obejmują siłownię. Hotel Sira Grande znajduje się w odległości krótkiego spaceru od centrum handlowego Jungceylon i 15 minut spacerem od plaży Patong. Odległość od międzynarodowego lotniska na wyspie Phuket wynosi około 40 km.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sira Grande Hotel & Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Od 11 listopada 2019 roku na 4. piętrze będą prowadzone prace remontowe. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową. Imię i nazwisko Gościa muszą być zgodne z danymi widniejącymi na karcie.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, basen na dachu, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości