The Senses Resort & Pool Villas - Sha Plus

83150 Patong Beach, Nanai Road, Kathu

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt The Senses Resort Patong Beach jest oddalony o 5 minut jazdy od plaży Patong, centrum handlowego Jungceylon i tętniącej życiem ulicy Bangla. Oferuje on pokoje i apartamenty z balkonem. W obiekcie obowiązuje zakaz palenia. Na terenie ośrodka znajduje się odkryty basen oraz kilka lokali gastronomicznych. Zapewniono także bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Z ośrodka The Senses można w 30 minut dojechać do miasta Phuket. Podróż samochodem do międzynarodowego lotniska Phuket zajmuje 45 minut. Wszystkie pokoje i apartamenty są stylowo urządzone i wyposażone w szklane przesuwne drzwi sięgające od podłogi do sufitu. Każdy pokój i apartament jest klimatyzowany. Zapewniono w nich minibar oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów międzynarodowych. W prywatnej łazience dostępny jest prysznic z ciepłą i zimną wodą. Do dyspozycji Gości jest bezpłatny zestaw kosmetyków i kapcie. Apartamenty typu suite oferują ponadto wannę z hydromasażem oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Na miejscu Goście mogą poćwiczyć w doskonale wyposażonym centrum fitness lub popływać w odkrytym basenie. Całodobowa recepcja świadczy usługi wymiany walut oraz przechowalni bagażu. Na terenie obiektu znajduje się również zaplecze konferencyjne. Z obsługi pokoju można korzystać przez całą dobę. Z usytuowanej na najwyższym piętrze restauracji Eat More roztaczają się piękne widoki na miasto i Morze Andamańskie. Lokal serwuje potrawy kuchni międzynarodowej w formie bufetu oraz wybór dań z karty. Bar Splash Mountain znajduje się na tarasie przy basenie. Zaprasza on na egzotyczne koktajle, przekąski i lekkie posiłki. W salonie The Love Lounge można delektować się świeżą kawą, domowymi deserami z tutejszej piekarni i smacznymi lodami, a także pełnym menu barowym.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 3000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. W obiekcie wystąpiła awaria systemu ogrzewania, w związku z czym konieczna jest pilna konserwacja. Prace konserwacyjne zostały zaplanowane w następujących terminach: 1–6 listopada 2022 r. (6 dni) W wyżej wymienionych terminach we wszystkich pokojach nie będzie dostępna ciepła woda. Woda o normalnej temperaturze pokojowej oraz wszystkie pozostałe udogodnienia hotelowe będą dostępne bez zmian.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 4 lub więcej lat płacą THB 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen na dachu, basen bez krawędzi, basen z widokiem, bar przy basenie, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, płotek wokół basenu, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu