Wyndham Grand Phuket Kalim Bay
83150 Patong Beach, 8/18-19 Moo 6 Kamala, Kathu
83150 Patong Beach, 8/18-19 Moo 6 Kamala, Kathu
Wyndham Grand Phuket Kalim Bay to pięciogwiazdkowy ośrodek położony na skraju klifu z przepięknym widokiem na Morze Andamańskie. Swoim Gościom oferuje on odkryty basen, saunę i restaurację. Rodziny z dziećmi mogą spędzić popołudnie w strefie dla najmłodszych, a dorośli – zrelaksować się w saunie. Do dyspozycji Gości są 194 nowocześnie urządzone, komfortowe i doskonale wyposażone pokoje dla niepalących. W każdym z nich znajduje się telewizor z płaskim ekranem, minibar i sejf. Pokoje obejmują także łazienkę z wanną lub prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Obiekt oferuje również przestronne apartamenty typu suite z prywatnym basenem na tarasie. W restauracji i barze można spróbować rozmaitych potraw, koktajli i przekąsek. W kawiarni dostępna jest świeża kawa i orzeźwiające napoje. Do centrum Patong można dojechać z ośrodka w 10 minut. Przy ulicy Bangla Road działa wiele znanych klubów nocnych. Znajduje się tam również centrum handlowe Jungceylon. Odległość od plaży Kamala wynosi 4 km. Hotel Wyndham Grand Phuket Kalim Bay usytuowany jest 50 minut jazdy od międzynarodowego lotniska na wyspie Phuket. Transfer lotniskowy oferowany jest za dodatkową opłatą.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą THB 1 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą THB 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen na dachu, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, peeling ciała, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, happy hour, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości