Long Beach Garden Hotel & Pavilions

*****

20150 Pattaya North, 499/7 Moo5 Wong-amart Beach, Naklua 16 Road, Chonburi

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located on the shore of Wong Amart Beach, Long Beach Garden Hotel and Spa is a 1-hour drive from Suvarnabhumi Airport. It features a pool with waterfall and 5 dining options. Free Wi-Fi is available in the lobby. Long Beach Garden is situated in North Pattaya City and is a 5-minute drive from city centre. Don Muang International Airport is a 2-hour drive from the hotel. Peaking tall in the form of a 16 storey Beach is the overwhelming sight of a Four-Star Deluxe hotel, Long Beach Garden Hotel & Spa. The hotel meets the needs of an individual with all sorts of basic facilities as well as an outrageous swimming pool with waterfall amiable beach. Long Beach Pavilion’s exclusiveivity is its beautifully landscaped oasis located on the main road with 300 meters away from the beach. There are water lines streaming in front of all rooms with added character to ground-floor room balconies. Each room is equipped with cable TV, refrigerator and minibar. A private bathroom with hot/cold shower is attached in all rooms. Guests can arrange for traditional Thai massages at the spa or work out at the health club.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Policy for Dog Friendly Villa as below: 1. The dog weighs Maximum 10 kg (If weight is over 10 kg have to send the photo to Hotel for consideration). 2. The 2nd dog surcharge 500THB per room per night. 3. Rottweiler, Thai Lang Arn, Bang Kaew, Pitbull and Bulldog are not allowed to stay in this hotel. 4. Pets are allowed in the Villa Dog-Friendly Zone only.

W przypadku rezerwacji więcej niż 8 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci od 1 roku do lat 2 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 11 płacą THB 360 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 11 lub więcej lat płacą THB 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, masaż, bilard, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, łaźnia parowa, fitness, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości