The Zign Hotel Premium Villa
20150 Pattaya North, 555/65 Moo 5, 12 Naklua Rd., Banglamung, Chonburi
20150 Pattaya North, 555/65 Moo 5, 12 Naklua Rd., Banglamung, Chonburi
Obiekt The Zign Hotel Premium Villa położony jest wśród tropikalnej roślinności, zaledwie 500 metrów od plaży Pattaya. Oferuje on odkryty basen, 8 lokali gastronomicznych i zakwaterowanie w stylowych, indywidualnie zaprojektowanych willach. Tematycznie urządzone wille obejmują część wypoczynkową z telewizorem panoramicznym i odtwarzaczem DVD. Goście mogą również korzystać z minibaru i sejfu. W łazience znajduje się wanna wolno stojąca z oddzielnym prysznicem. Spa Zphora oprócz masaży i zabiegów na ciało, takich jak hydroterapia i refleksologia, dysponuje również łaźnią parową, wanną z hydromasażem i pawilonem spa. Goście mogą korzystać z siłowni, gdzie odbywają się również zajęcia z aerobiku i jogi. Hotel oferuję możliwość wynajmu limuzyny, usługę organizacji wycieczek oraz kantor wymiany walut. Restauracja Moods zaprasza na dania kuchni tajskiej, azjatyckiej i europejskiej do wyboru z karty, którymi można delektować się wewnątrz oraz na świeżym powietrzu. Dostępne są również punkty gastronomiczne serwujące dania kuchni kantońskiej, śródziemnomorskiej i potrawy z owoców morza. Obiekt Zign Hotel Premium Villa położony jest w odległości 110 km od portu lotniczego Bangkok-Suvarnabhumi.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please be informed that free wired internet is available in the hotel rooms. Please note about Terms & Condition about pets policy. Rate including 1 dog or cat is allowed Additional extra Pet will be charged at THB 500 nett/pet/night Limited weight maximum 10 kilograms per pet Rottweiler, Thai Lang Arn, Bang Kaew, Pitbull is not allowed Pet is allowed in Villa Pet-Friendly Zone only.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 12 płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, mały basen, wino / szampan, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, fotel do masażu, fitness, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości