Hotel Zing
20150 Pattaya South, 192 Moo 10 Thap Phraya Road Soi 7 Nongpreu, Banglamung, Chon Buri
20150 Pattaya South, 192 Moo 10 Thap Phraya Road Soi 7 Nongpreu, Banglamung, Chon Buri
Hotel Zing położony jest 10 minut jazdy samochodem od ulicy Walking Street i plaży w mieście Pattaya. Do dyspozycji Gości jest bezpłatny parking publiczny oraz klimatyzowane pokoje z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Obiekt oferuje basen, gabinet masażu i punkt informacji turystycznej. Z hotelu można w 15 minut dotrzeć samochodem do domu towarowego Central Festival. Dojazd na lotnisko Bangkok-Suvarnabhumi zajmuje 45 minut. W pokojach znajduje się sejf, lodówka oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji kablowej. Pokoje obejmują łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Niektóre pokoje wyposażone są w czajnik elektryczny. W całodobowej recepcji Goście mogą zamówić usługi pralni. Kawiarnia Zing zaprasza w godzinach 06:30–00:00 na dania kuchni tajskiej i europejskiej. Na życzenie dostępna jest obsługa pokoju.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Zing o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby wiek bez znaczenia płacą THB 300 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen na dachu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości